Semrakrhn38 bizim de aynı ya. 7.5 aylık önceden çok güzel yapardı, ek gıdaya geçtik geçeli yavrum her kakada ağlıyo. Ben de süreli zeytinyağı, kaysı veriyorum ama fayda etmiyor. Yoğurt, su zaten sürekli tüketiyor. Ama tık yok. Ne yapacağımı şaşırdım 🤷🏻♀️