ezgicnts 1 ay falan çektim o acıyı. Kendi sütünüzü sürüp açık bırakın kurusun, üstünden yıkanmış ütülenmiş küçük pamuk kumaşlar koyun. İlk ayda yaram az olduğunda süt sürüp üstünden buzdolabı poçeti kesip koyardım hemen iyileşirdi. Sonra mantar da olunca doktorum ilk söylediklerimi önermişti.