Halime13 tirnaklarim hep kisa 2 ay 21 gunluk kizil var , cizerim diye kesiyorum , gerci evlenip mutfakla icli disli olmaya basladigimdan beri hep kisa be ojesiz , yemek yapiyorum icim rahat etmedi . Sacim yazin hep bagli sicak yerde yasiyoruz Salayim sacimi fonleyip gezeyim mumkun degil sirilsiklam oluyorum , hamileyken bi gurlesti dokulmuyordu falan , dogurdum aman allahim ne dokulme ne dokulme , hep bagliydi . Simdi havalar serinliyor kurutmaya firsat bulamam diye bugun gittim kestirdim ohhh rahatladim , cocukla zor olcakti yoksa kisin .