Gunesinannesi Kızlar 2 ay 23 günlük kızım var 2 gündür ne beni istiyor ne mama yiyor kıyameti koparıyo memeye geldiğinde bugün resmen çığlık kıyamet çok az emzirdim üstüne 6 saat geçti acıkmamış gibi yine reddetti , mama yapıp vermeye çalışıyorum onuda istemiyor napıcam ya valla bunaldım 😕 çişli bez desen 6 saat bekledim almadım bezini 1 kere anca yapmış 😒
sedanur28 Gunesinannesi canim bi kac kez bizdede oldu kızım kesinlikte alt islak veya kaka yapmissa yemiyo altini acinca biraz havalandir anlasin altini açtığını kirli bezin gittigini umarim icer hemen mamasini sütunu
Balannesi Gunesinannesi Ah canım bu dönemlerde genelde oluyor benim sütüm olduğu halde yetmez üstüne mama verirdim o zamanlar tek göğsümü bile bitirmezdi bi atak dönemi geçiyor merak etme🙏🏼
Zeynapasel Gunesinannesi uyurken dene yada uyandiktan sonra4 aylık meme reddi var bizde de çok yorucu üzücü
EsmaNurrr Gunesinannesi peki ya bana ne demeli ben 1 aydır meme reddini yaşıyorum resmen çocukla savaşıyorum ayakta emzirmeye çalışmaktan çok yoruldum Sırf bu sebeple mamaya geçicem az kaldı 😔😔😔
poyrazinannesii Benim bebegim 2ay 7 gunluk 3-4 gundur bizdede ayni durumlar gaz sancisindan oluyor bizimkisi karnina zeytinyagiyla masaj yapiyorum bikac damlada iciriyorum sonra rahatliyor bezi doluyor sonra emmeye basliyor gaz sancisindan emdikce baski yapiyormus yavruma
Gunesinannesi Zeynapasel evet uyandıktan sonra emziriyorum bende biraz alıyo işte sonra 6 saat tık yok
bsryngl Gunesinannesi simiyyy aynılarını uyguluyorum bana mısın demiyor soğuk su sıcak su.. kalıp sabun koyun dediler onuda deniyorum ama yok yani yok akşam olunca yatağa giresim gelmiyor ya kendime Beyaz gulturu açıyorum artık uyuyabilmek için 😅😅😅🥲🥲
Aesma Gunesinannesi 2. Aydan beri aynı durumdayız ne meme ne mama kesinlikle istemiyor 3 aylık oldu yeni yeni düzeliyor oda tam değil ara ara ittiriyor yine :/