Benim bebegimde 23 gunlukken başladı 3 gece acile gittik sancı ve aglamadan kolik suan 2 aylık 3 tane damla denedik sab simplex iyi geldi birde kolik bebek masajı videosu var onu denedim gercekten işe yarıyor o masajı yapınca gazını rahat cıkartıyor.zaten damla deneme işi hangi damla size iyi gelirse damlalarda kesin bitirmiyor sadece hafifletiyor doktorumuz masajların damladan daha etkili oldugunu söyledi her alt açmasında hareket yaptırıyorum ve gazını cıkartıyorum iyi geliyor.