Winner İki ayak baş parmağımda ne yaptıysam geçmeyen illet var. Ayak bakım merkezine bile gittim hani o derece uğraştim ama nafile.Önerilerinize açığım siz naptınız nası kurtuldunuz hanımlar 🙏
bir1anne Winner ben krem kullandım baya geçmişti ama bıraktım tekrar başladı benim de sağ ayak 3 parmağımda vardı 1i tamamen geçti
cann65 Winner doktora da gittiniz mi ? Eşimde de var bir.suru kremler yazdılar daha yeni kullanmaya başladık
bir1anne Winner düzenli kullandım baya azaldı hatta 1 tırnağımda şuan yok sonra devam etmediğim için diğer iki tırnağım büyüdü tekrar ama başladım küçülüyor