Oğlum bir süredir asla yalnız kalmıyor herşeyi benle yapmak istiyor benle oynamak istiyor ya benle ya babasıyla ya da yanında mutlaka biri olsun istiyor evde tekiz genelde haliyle yemeği bile zor yapıyorum sürekli anne gel anne otur anne oyna 🥹🥹 2 yaş sendromundan kaynaklı mı bu durum herkeste böyle mi acaba