babybabyt Kızlar oğlum kendince birşeyler söylüyor sürekli ama hâla anne baba dede abi abla vs anlamlı şekilde yok hatta 6 7 aylık iken anne baba derdi bıraktı sizce doktora götürmem gerekir mi bu arada ekran ile büyüyen bir çocuk değil sürekli oyun oynarız vs ama kendi ilgisini istediği şeylere daha çok yöneliyor mesela cırt kitapların setini aldım henüz tam ilgisini çekmiyor biraz oynadı bıraktı daha çok ev eşyalarını kurcalamayı seviyor
[silindi] babybabyt bunu bir kere daha konuşmuştum biriyle, gel ver otur gibi şeyleri anlayıp yapıyor mu, göz teması kuruyor mu, su isterken suyu parmağıyla işaret ediyor mu, ismine bakıyor mu? Bunlara önem veriyor doktorlar
mamacitaa_ babybabyt sizin söylediklerini tekrar edip söylemiyor mu hiç ? Ya da verdinginiz komutları algılıyor mu
emiyomu babybabyt isme tepkisi varsa kelime sayısına çok takılmayın benim oğlumda aynıydı 3 4 kelimesi vardı. Şuan 2 buçuk yaşında papağan gibi söylenilen her şeyi tekrarlıyor derdini anlatıyor. Erkek çocukları daha geç konuşuyor dedikleri doğru sanırım
Eylulzeynep8 babybabyt yorumlarda gözüme bakmıyor ve ismine dönmüyor demişsiniz kesinlikle gitmeniz lazım
babybabyt mamacitaa_ komutları algılıyor. Oyuncakları ile olması gereken şekilde oynuyor ama mesela ismi ile seslendiğimde direkt dönüp bakmıyor işine gelince dönük bakıyor yada gözlerime bak diyorum bakmıyor sağa sola bakıyor kucağından inmek istiyor bunu özgürlüğü için mi yapıyor yoksa anormal mi bilemedim artık zaten bir doktora yinede de gitmeyi düşünüyorum. burda o kadar çok bilgi okuyoruz ki artık şaşırıyoruz hangisi doğru
babybabyt emiyomu umarım öyledir bu aralar kelime konusuna çok kafayı taktım 😂😂 hatta bazı doktorlar 20 kelimeden falan bahis ediyor şaşırmamak elde değil 🤭🤭
emiyomu babybabyt yok yok bende takıyordum sizin gibi emin olun kıyaslama yapıyodum hep. Ama gerçektem sonradan açılıyorlar. Şuan hiç susmuyor 😂
babybabyt Eylulzeynep8 bunu sürekli yapmıyor işine gelmeyince bakmıyor mesela oyun oynuyor veya ilgilenmek istediği başka birşey var o esnada ona seslendiğimde bakmıyor yani bence bu da tek başına yeterli değil bazı soru işaretleri için ama en önemlisi kelime olmaması benim için