Bebegim 4 aylık olmak üzere.2-3haftadır.emdikten sonra bazen kusuyor.memeyle sürekli kavga ediyor.nqdiren emmek istiyor.onda da kusuyor.ve ya memede öksürüyor.eli sürekli agzında zaten oyuzden mi. Cok hızlı emdiği ya da hızlı mama yediği için olabilir mi?cok sık olmadıgı için doktora sormadım.bu hafta soracagım.bu arada sütüm cok yok.öyşe fıskırır tarzda hiç olmadı.