Oğlum 30 aylık. Tuvalet eğitimi vermek istiyorum artık bugün bezini çıkardım alıştırma külotu taktık. Lazımlık da aldık beraber ona seçtirdim. Önceden de her bezlediğimde konuşuyordum onunla çişimiz kakamız tuvalete diye. Bazen çişini yapıyordu tuvalete ama kakasını hiç yapmadı her tuvalete götürdüğümde yok diyor ama bezi bağlayınca hemen yapıyor. Bugün ilk günümüz bu sefer artık tuvalete de gitmek istemiyor ağlıyor. Ben de başlamışken bırakmak istemiyorum açıkçası ama sabahtan beri belki 50 kere sormuşumdur hep yok diyor ama altına yapmış çişini. Neden söylemedin dediğimde de şebeklik yapıyor kaçıyor benden. Nasıl bir yol izlemeliyim tecrübeli anneler yardımcı olursanız çok sevinirim