elifmiro şimdi benim durumum şöyle hayatım boyunca kiloyu göbekten alan biriydim yani zayıf bile olsam her zaman biraz göbeğim vardı önce bunu belirteyim.
Doğuma 78le girdim 20 gün sonra 65 kiloydum(ideal kilom da zaten 61-62)
Bu süreçte çok stres hastalık lohusalık vs yaşadığım için ciddi anlamda hiçbir şey yiyemiyordum bebeğim 2.5 aylıktı görmeye gelenler sezaryen olduğuma inanamadı karnın dümdüz derlerdi gerçekten de öyleydi her insanda olabilecek kadar normal bir göbek vardı sadece ama gel gelelim sonraki 7-8 ay içersinde kilo aldım 72ye kadar çıktım bu sefer zaten kiloyu göbekten alan biri olduğum için doğum faktörü de eklenince karnım bayağı şişti yani tuhaf bir şekilde bekarken de 70 kiloyu gördüğüm olmuştu ama bu kadar da hamileymiş gibi bir karnım olmamıştı demek ki yine de sezaryen etkisi var yani. Yalnız zayıflayınca normale dönüyor dediğim gibi Doğumdan sonra zayıfken yoktu neredeyse hiç
şu an 66 kiloyum karnım biraz azaldı bakalım biraz daha kilo vermeye çalışıyorum umarım dümdüz olmasa da düze yakın olacak ama ben hala korseye inanmıyorum kullanmadığım halde doğumdan sonra düzdü karnım yani