seher2025 Çorlu’da oturuyorum.2 aylık bebeğim var. Kemoterapi görmem gerekiyor.Düzenli olarak anne sütü verebilicek biri var mı? Para önemli değil.
mommacita seher2025 Rabbim size en acilinden şifa versin. Süt bulamasanız bile üzülmeyin siz iyi olun yeter 🙏🏻
seher2025 2prenses1anneee Allah razı olsun bu taraflarda emziren anne falan varsa aklınızda bulunsun lütfen 🙏
Mayissannesi34 seher2025 çok geçmiş olsun, emzirme dönemini bitireli bir buçuk sene oldu sanırım süt gelmez, keşke yardımcı olabilseydim çorludayım bende seve seve süt anne olurdum bebeğinize. Rabbim size tez zamanda şifa versin inşallah 🙏
seher2025 Mayissannesi34 Çorlu’da oturan tanıdığınız varsa emziren anne yönlendirebilirseniz çok sevinirim
sahrabalam2 Allah şifanızı versin ama annenin sütü bebeğine özeldir bir başkasının sütü bebeğinize iyi gelmek yerine rahatsız edebilir halk arasında doğru bilinen bir yanlış bu anne sütü dağıtımı
muhammedmetininannesi Çerkezköy de oturuyorum. Geçmiş olsun 6 aylık bebeğim var. Bulabildiniz mi birini
sumeyyedemir22 seher2025 Çorludayım düzenli süt verebilirim size benimde 3 aylık bebeğim var sağımla besliyorum dolabımda da sütler var şu an artanları stok yaptım hemen veririm