2bebeannesi158_ benim de tayin olduğum yerde doğalgazım yok tüplü kullanıyorum, ankastre alırken elektrikli olanlara da baktım sonra vazgeçtim çünkü elektrik kesintisi olursa kalıyorsun bide çabuk bozuluyormuş kullanması zormuş bilmiyorum 🤷♀️ Ocağıma tüp girişi taktırdım yeni evime taşındığımda tekrar doğalgaz girişi bağlatırım ocağa