DefneHiraa Kızlar merhaba 👋 bebeğim 12 ay 18 günlük 10 aylıktan beri yürüyor ama dışarda ayakkabıyla son 1 aydır yürüyor ve sol bacağı topallıyor içe basıyor başına böyle bişey gelen var mı. Çok tedirginim ve korkuyorum
[silindi] DefneHiraa merhaba oncelikle bi ortopediste veya fizik tedaviye goturun hemen korkmayin daha yeni yuruyo umarım bsyi yoktur🙏🏻🙏🏻
expectations DefneHiraa merhaba. Benim oğlum da ara ara topallıyor. Sizin probleminizin altında bir şey çıktı mı acaba? Beni durumunuz ile ilgili bilgilendirir misiniz?
DefneHiraa [silindi] götürücez ama inşallah bişey yoktur merak ettim belki benim gibi olup bişey çıkmamıştır
Farahzeynep İçe basması uygun ayakkabı giydirmediyseniz olabilir ama topallıyorsa doktorun görmesi lazım