alpaslanmom_ zencefillikurabiyeadam bizim geçen ay bir çok kötü oldu yapan ebe baya aşağıdan vurmuş deriye gelmiş dedi doktor çocuk çığlık çığlığa 2 gün ağladı . Çok oluyor ama her şey onların sağlığı için canım 💕
zencefillikurabiyeadam alpaslanmom_ evet ben de kendimi öyle teselli ediyorum. Sürekli hastalık daha kötü aşı geçecek diyorum 🥲
myangelson alpaslanmom_ aynen daha önceden 3-5-13 olarak planlanmıştı ikisi birden ama o zaman vurduramadik şimdi böyle planladı. Bilgisayardan bir yere bakarak söyledi dozları
rumtekin alpaslanmom_ ikimizde sağlıklıkçıyız ama doktorumuz bilmiyor 😅 yinede oğlumuz için en iyisi böyle demekki premature olmasının etkisi var mıdır bilemedim
Aysuuuuu zencefillikurabiyeadam bizimde bugün 3. Günümüz ve ateş hala devam ediyo 38 kere çıkıyor . Sizin 3. Gün bitmiş miydi ateş
zencefillikurabiyeadam Aysuuuuu 3. gün de devam etmişti anca sonraki günlerde rahatladı. İçiniz rahat değilse doktora götürün isterseniz
Deletedmom_216 alpaslanmom_ bizdede oyle oldu ilk dozda, simdi birinin 3. Birinin 2. Dozu olucak ayni anda