Arkadaşlar selam 25 Eylül’de spiral takıldı normal adet döngümden 9 gün önce oldum bugün 4. Günüm normalde 3. Günde çoktan azalmış olur ama gün geçtikçe daha fazla artıyor kanamam neredeyse hasta bezi kullanıyorum o bile öğlene kadar doluyor ağrım da var normal mi acaba