Bebeğim kalp hastası ameliyatlı sağ tarafında güçsüzlük var başını tutamiyor ameliyat hasar bırakmıştır denildi mr çekelim aynı zamanda fiziğe de gidin dediler mr icin kardiyoloji onay verdi bı sorun olmaz dedi ama ordaki kız yoğun bakım ayarlayın anesteziden uyanamayabilir kalbine ağır gelir farklı bı komplikasyon gelişebilir dedi içim hiç rahat değil yaptirmasam ne olur ikizini kaybettim oğluma da bişey olsun istemiyorum zaten çok mücadele vererek tutundu hayata ağır süreçlerden geçti ne yapicagimi bilmiyorum fikir verir misiniz siz cektirdinizmi bı sorun oldumu yada cektirirmiydiniz tabiki her çocuk ve her süreç farklıdır bunu biliyorum ama karar vermekte zorlanıyorum bı yandan çektir en azından ne varsa çıksın erken tedavi olsun bı yandan da bişey olursa naparim bilmiyorum 🥺