bkonuk Oğlumun elinde baş parmağının yanında kemiksiz bir aksesuar parmağı var kızlar. 2 aylık. Çocuk cerrahisi ile görüştük lokal anestezi ile parmağı alacaklar. Daha önce bunu tecrübe eden annelerden yorum duymaya çok ihtiyacım var 🙏
goldengate bkonuk benim bir yakinimda vardi aldilar o yan parmagi ama kalan parmagi aktif olmasi gerektigi gibi kullanamiyor henuz,zamanla kullanicak
asya343 bkonuk benim kuzenim de o şekilde doğmuş 5.parmağı yanında ben kadar ufak bi parça var ama bir operasyon geçirmemiş öyle kalmış
BuzluKahve bkonuk arkadaşımın kızının ayağında vardı, 1 yaşına kadar beklettiler sonra alındı. Sonrasında herhangi bir sorun yaşamadılar
suhedaaaaa bkonuk Benim ablamın oğlunda iki elindede vardı. Kemik yoktu onunda, kemik olmaması bir tık daha basitleştiriyor ameliyatı sanırım. Yeğenimde hiç iz bile yok. Geçmiş olsun şimdiden.
akdemrfdn bkonuk Merhaba, arkadaşımın bebeğinde de vardı, küçük bi operasyonla aldılar ama gayet rahat geçmiş her şey. İzi bile kalmadı hatta.