Anneler oryantasyon süreciniz nasıl gidiyor.Benimki ilk gün iyiydi ama sonra ağlayan çocukları gördükçe girmek istemedi bugünde 1 saat sonra çıkardılar.Sizin nasıl ilerliyor öğretmenle iletişim kuramıyoruz alırken ya da bırakırken gün hakkında yorum yapmıyor sizinde öyle mi