yeniannesibel Kızlar tanıdığım biri burun estetiği yaptı bugün ikinci gün gözleri şişti morardı yüzü de şişti normal mi bu durum
[silindi] yeniannesibel normal tabi ki ilk dört gün her gün daha fazla şişip sonra inecek kuzenim oldu süreçte yanındaydım endişelenmesin
ffulya yeniannesibel tam bir ay şiş gezdim daha da artacak morlukları doktoru uyarmamış mı ödemler hakkımda jel falan sürülüyor hatta ilerleyen günlerde
yeniannesibel ffulya ilk gün normaldi bugün daha fazla şişmiş gözü ağrıyor gözü yanağı şişti sürekli buz koyuyor. Ama morali pek yok keşke olmasaydım geçer mi falan diyor geçer inşallah güzel olacak dedim.
yeniannesibel ffulya geçmiş olsun canım. Burnundan kan da sızıyor normal dimi. Gözündeki morluklar ne zaman geçer acaba on günde toparlar mı
ffulya yeniannesibel çoğu kişşnin 10 günde toparlamış ama bnm normalde de yaralarım geç iyileşir o yuzden bir ayda anca indi bnmkiler