Kızlar 40 gün azalarak lekeye dönen Lohusalık dönemim vardı bitince adet oldum 7-8 gün kanama sonra geçti gibi oldu bir gün oldu bir gün açık leke şimdi 56. Günündeyim gene kanamam var 40 muayenemde rahim toparlamış dikişler iyi deyip simir aldılar sizce normal mi