AtesPerisi Kızlar bebeğim 3 aylık olmak üzere ama ayağımda sallarken yastık kullanıyorum onun haricinde kullanmıyorum varmı aranızda kullanan
Pirasalipuding AtesPerisi doğru değil kullanmanız daha çok küçük benimkiler bir yaşını geçtiler ama hala yastık aramazlar yataklarında var ama yatmazlar. İllada kullanmak isterseniz ortası boş yastıklar oluyor bebekler için ondan alın
cgdm18 Ben doğduğundan beri kullanıyorum iyi olmadığını biliyorum ama öyle alıştı bi kere ayakta sallayınca uyuyunca yastıkla beraber yatağına koymak zorunda kalınca öyle dr devam etti benim bebiş 5 aylık oldu.
Pirasalipuding cgdm18 ayakta sallarken zaten ayak kısmınızdan dolayı yüksekte oluyor başı yastığa gerek kalmıyor. Sorunuza gelince ayakta sallamayı yani destekli uykuya geçişi beş aydan sonra bırakabilirsiniz şu an küçük daha
AtesPerisi [silindi] Bende oğlumda 3 yaşında daha şimdi bile fazla kullanmıyorum sadece kızımda ayağımda sallarken kullanıyom oda ince yumuşak bi yastık büyük yastıklardan değil yani