yagizsmom Ay atağında böl ağlamalı bir bebeğim var. Tam ağlamaya başlayacağı zaman bu şarkıyı açıyorum kucağımda dans ediyorum 😂 bu şarkı bebeklerin en sevdiği seslerden oluştuğu için bunu duyunca sakinleşmeyen bebek yok diyorlar kesin deneyin bir tavsiye 😂
Pamukhanim_ yagizsmom doğru kızımda duyduğu an dans etmeye başlıyor 😅 Hz Fatıma’nın ninnisi de işe yarıyor bu arada uykuya geçişinde falan çok faydası var
yagizsmom Pamukhanim_ onu da deniyim bu ara tüm tuşlara basıyorum gündüz asla uyumayan oğlum şu an mışıl mışıl uyuyor ben şok oluyorum 😂 beyaz gürültü felan hiç işimize yaramamıştı
yagizsmom mamylatte evet dün akşam mama içmedi baya direndi bunu açtım içti baya işe yarıyor gerçekten
Pamukhanim_ mamylatte ben kızıma hâlâ direndiği zaman açıyorum uyku için olduğunu anlayıp uyuyor etrafta çok ses varsa da açıyorum işe yarıyor
mamylatte Pamukhanim_ evet bende dışarda bebek arabasında felan açıyorum bir tane çok eski telefon var onu bunun için kullanıyorum hat vs hiçbişe yok hiçbir uygulama yok sadece müzik oda radyasyon az olsun diye