Bugün ilk kez dışarı çıktım 20 günlük bebeğimle evde bağladım denemeler yaptım . Sanki yürüdükçe aşağı kayıyor gibi yan koyuyor kafasını sanki omurgası yamuluyormuş gibi hissediyorum kendisi çok rahat hemen uyuyor seviyor da acaba doğru zannedip yanlış mı yapıyorum.