Kızlar bebeğimde meme reddi zaten vardı sağımla + mamayla besleniyordu. Sonra ek gıdaya başladık. Şuan biberonda istemiyor, suluktan su bile içmek istemiyor 1 haftadır tüm gün bişeyler içirebilmekle savaşıyorum. Dün bezinde hafif turuncu lekeler vardı az sıvı aldığı için muhtemelen. Sinirden üzüntüden ağlayacağım artık