bensuy ilk çocuğunuz mu bilmiyorum ama size naçizane tavsiyem birşeylere yetişmek için çabalamayın. Annelikte bu çok yorucu oluyor. İlk anneliğimde bunu tecrübe ettim. İkincide yapmayacağım dedim. Mümkün olduğuncada yapmıyorum.
Benimde bebeğim 6,5 aylık. Sizinki gibi 30 ar dakika 3 uyku yapıyor. Uyuyunca bişey yapıcam diye niyetlenmiyorum hiç. Yapıyorum bi kahve oturuyorum kafamı boşaltıyorum.
Uyandığında yanıma alıyorum yanımda gezdirerek işimi yapıyorum. Yada yanımda gezdirerek te durmadıysa yapmıyorum 😂 gece uykusuna geçince yapıyorum.
Bunuda neden yazdım “başladı 30 dakikam “ diye bi tabir kullanmışsınız ya. Yani gerçekten çok yorucu ve stresli oluyor. Zaten çok geçici bir dönem 1 bilemediniz 1,5 yıl. Varsın birazda düzenimiz bozulsun napalım