Rabia_m Kızlar doktora gittim kalp kapakçığımda hafif çukurlaşma olduğunu söyledi korktum biraz bu durumu yaşıyan varmı
Rabia_m Minnokkunannesi bi zararı varmı acaba başka ne dedi doktornuz nasıl hissettiniz bide benim kasılma oluyor sürekli