ipeksibel gün herkese 24 saat, her şeye yettiğini düşündüğünüz insanlar bi şeylerden feragat ediyor. Ne kadar iyi kötü tartışılır. Benim tek feragat edeceğim alan uyku, ondan da etmiyorum psikolojimi bozacağıma ev dağınık kalsın yemek olmasın dert değil