Kızım 3 buçuk aylık dün geceden beri ateşleniyor. Doktoru bademcik iltihabı dedi kana da bakıyor eğer temizse ilaç vermiycem sadece ateş düşürücü dedi. Kaç gün sürer bu ateş, çok üzülüyorum. Bir de haftasonu tatile gidecektik iptal mi etsek ne yapsak bilemedim çok kararsızım. İlk bebeğim fikir verin lütfen kaç gün sürer bademcik ateşi hiç keyfi yok içim gidiyor ☹️