Gündüz uykusu baya fazla geldi bana. Bir uzman olarak konuşmuyorum tabiki ams gece gündüz ayırımı şaşmış olabilir. Gündüz daha az uyutmayı deneseniz.
Bizimde gündüz uykumuz pek yok 30 ar dakika uyuyor şuan 6,5 aylığız. Doktorumuza sorduğumda gece uykusu güzelse gündüz uykusuna müdahale etmiyoruz demişti. Kastettiği buydu demekki.