gokcemevaa Oioi ürünleri çok övüldü ve bende onlardan aldım ama koku yapıyor. Benimle aynı sorunu yaşayan var mı acaba
organikirmik gokcemevaa bu yüzden almadım ben, melamin kullandım. Çeşit olsun diye babymall’in markasından aldım geçtiğimiz gün, kokarsa da kullanmayı bırakırım zaten pahalı bir şey değil. Oioi fazla şişirilmiş bi ürün bence
aslanmomy gokcemevaa bende kullanıyorum ama hiç koku yaşamadım makineye falanım attınız yada normal bulaşık sabunuyla yıkadıysanız oda koku yapıyor temizliği güzel olması lazım
begonvil00 Bizde hiç koku yapmadı ama ben elde uni baby biberon ve emzik temizleyicisi ile yıkıyorum belki ondandır
bircagoniko gokcemevaa aşırı koku yaptı tüm set çöp oldu ayrıca her zaman bebek deterjanı olmuyor evimizde bittiği an ufak deterjanla yıkadığımızda kokuyor hepsini attım en ama en güzeli Paşabahçe’den set aldım onları kullanıyorum porselen
durukizimm Sivenonun biberon ve emzik temizleyicisiyle yıkıyorum hem koku yok hemde kayganlik hissi falanda olmuyor
Bsmdg gokcemevaa ben 10 aydır her gün günde 3 kere kullanıyorum. Hiç koku olmadı. Sivenonun deterjanıyla yıkıyorum. Hemde sadece bebek malzemeleri için ayrı bulaşık süngeri kullanıyorum
Asyaveannesi04 gokcemevaa Bizde her ürününü kullanmıştık ama hiç koku yapmadı, biberon temizleyicisi ile yıkamıştım hep süngeri bile ayrıydı