Kızlar merhaba, bebeğim daha yeni 5 aylık oldu. Ek gıdaya başlayacağız ancak çatalla ezerek mi uoksa blenderla mı başlamalıyım bilemedim. Tek başıma büyütüyorum bebeğimi. İlk aşamada yutması kolay olsun diye 6. Aya kadar blenderla mı versem ne diyorsunuz sizler nasıl yaptınız?