birselduru Kızım gündüzleri 15-20 dk uyuyor asla uzun uyumuyor hiçbir işimi yapamıyorum kendime vakit ayıramıyorum, gündüz bir kere bile 1 saat uyusa o da ben de rahat edeceğiz, çözümü olan var mı😢6 aylık olduk
myangelson birselduru 6 buçuk aylık bizimki de öyle başında bekleyip kipirdadikca beşiği sallayıp geri uykuya döndürmeye çalışıyorum bazen uyuyor bazen uyumuyor. Ama yanından ayrilmamam lazım uyurken hissediyor resmen koltuktan kalkıp yürüyeyim gözleri açıp hemen ağlamaya başlıyor 😄Yemekleri işleri falan oğlumla beraber yapmaya çalışıyorum o da sürekli kucak istiyor 😩
bad28 birselduru 6.5 aylık aynen bu şekildeyiz. Kısa uyuduğu içinde huzursuz oluyor :( geri uykuya döndürmeye calısıyorum genelde uyumuyor ama uyursa mutlu kalkıyor. Napsam uzatamıyorum uyku süresini. Bazen dışarıda oluyorum uzun süre uyanık kalıyor hah artık yoruldu uyuur diyorum yine 15-20 dk. Tuhaf olan ben uyutmak için daha çok zaman harcıyorum 🤣
birselduru organikirmik akşam 20.30 uyuyor gece bir iki kere kalkıyor emiyor yatıyor sabah 6-7 arası uyanıyor gün içinde 3 veya 4 uyku ama hepsi maksimum yarım saat
alpaslanmom_ myangelson gece o kıpırdamayı yakalayamadığımda tam uyanmış biçimde bana bakarken yakaladığımda gelen pişmanlık 😀😀
myangelson alpaslanmom_ ayyy evet bugün 4 TE başıma geldi bu olay kenardan bir söylenme sesi geliyor bir baktım kafa kalkmis bana bakıyor 😩😂 zorla uyuttum sonra 6 da yine aynısı ama onda başarılı olamadım 7 buçukta falan uyudu geri 😂😂
myangelson birselduru evet bizimki de aynısı kucağımda yemeye çalışıyorum onun yiyebileceği birşeyse arada ona da veriyorum 😄😩
alpaslanmom_ myangelson bizimde 2 de başımıza geldi uuu ooo söyleniyor baktım geri 4 te uyuttum 6 da yine pörtledi 😀😀
myangelson alpaslanmom_ bebelerin uyanması 6 herhalde bugün 😂😂 bir de soylenmeleri yok mu Allahım 😂😂🤦🏻♀️🤦🏻♀️
womanmom15 Gündüz 2 kere zorlayip uyutursam o da maksimum 30 dk yanindan ayrilmamam lazım gece 5 kere kalkıyor sürekli meme istiyor mahvoldum 4.aydan sonra uyku gerilemesinin dibini yaşıyoruz
anonimuye birselduru bir saattir uyutmaya çalşıyorım şimdi uyudu bu posta denk geldim hayır ben bir saat uyusun diye ugrasıyorum o yarım saat sonra uyanıyor iki haftadır uzatamadım uykuları
birselduru Herkes aynıymış 🥲 Dr tavsiyesiyle tadımları erkenden yapmıştık sona meyveleri sakladım meyvelerden sonra asla sebze yemiyor, tatlı olmayan hiçbirşeyi ağzına sürmüyor, işe de başlayacağım hangi birine üzüleceğimi şaşırdım 😭