Nacafa Ya bir ara parfüm önerisi postu açılmıştı herkes dolum parfüm önerisi veriyordu burda yoklar ilginç
elifozkan SheDoesntCare imza kokum patates kızartması kokusu😆😆 oğlum cok seviyo malum sürekli kkzartıyorum
Mariposa SheDoesntCare black opium cok uzun zaman kullandim :) Yazin gucci guilty kullaniyorum Kışın Argentina Memo 👌
PoppyDaNeer SheDoesntCare Ağır geliyo bana bu hatta kaynanam kullanıyor o yüzden sevmiyorum🤣 Chanel parfümleri güzel ben kış ve yaz olarak ayrı kullanıyorum.
balkizim1 SheDoesntCare burberry classic şu an fiyatlar aşırı pahalı ama zamanında almıştım şimdi halen kullaniyorum :)?
binnur37 SheDoesntCare Benim favori parfümüm bu 🫠 Birde geçen trendyoldan Auran vücut spreyi aldım kokusu aşırı iyi onunda.. Ben çiçeksi şekerli koku çok sevmiyorum bunlar bana fresh geliyor ondan seviyorum
Yusufagahinannesi binnur37 ben bunu çok severek aldım hamileydim o an zevkim değişikti heralde çok az sıktım şişe öylece duruyor şuan burnuma çok ağır geliyor bir sürü para verdim hamileyken almakla hata etmişim🥲
SheDoesntCare [silindi] delina exclusif harikaaaaa 🥹🥲🫶🏻başka bir forumda bir arkadaş önermişti onun önerisiyle aldım çok güzel bir kokusu var begendiğim parfümler arasında Buda alttakini bilmiyorum denemedim yani 🥰
SheDoesntCare Eylul301023 😅yok benim bu black opium hep evde bulunur tamam diğer kullandığım bitirdiğim parfümler de var ama bunda kendimi daha farklı hissediyorum nedense (; diğerlerinin fiyatı buna göre daha yüksek ama bilemiyorum bu farklı ya sexyyy😁🤣🤣
maygirl SheDoesntCare cacharelden once clasic kullanirdim burberry yani..geçenlerde bi aklima geldi yine goddess ile clasic arasinda cok bariz bi fark war mı acaba kokusunda?