Oglum 13 aylık dün sünnet oldu doktor yara olan kısmı sargı beziyle sarmış bana dedi ki üc gün elleme üçüncü gün sargı düşecek kremlersin. Oglumda sıkıntı yok keyfi biraz yerinde cok huysuz değil ama bugün kaka yapmıs biraz fazlaca oraya da denk geldi arastırdım sargı bezini cıkarmam gerekiyo yazıyo enfeksiyon kapmamasj icin suyla ıslattım ama cıkaramadım oglanda cok agladı oraya müdahale edince yani su an bir kısmı kakalı sekilde duruyo nasıl olacak nasıl cıkarabilirim ya da çıkarmak zorundamıyım iki gün daha böyle dursa bişey olurmu of kafam cok karısık yardım edin doktor prof oldugu icin kolay ulasılan birisi değil o yüzden ona soramıyorum