denizalismom Günaydın hanımlar 😍 malum havalar soğumaya başladı. Bebişlerinize hangi takviyeleri kullanıyorsunuz? İşe yarıyor mu ? 🌸
hunilimomy denizalismom D vitamini düşük wellcare, resverol bağışıklık için, Cörek otu yağı alerjik olmasi nedeniyle Udi hindi yağı hastalik döneminde kullanıyorum
oylesinebiri__ denizalismom demir d vitamini kullanıyoruz haftanın 2 günü Hindistan cevizi yağı veriyorum bağırsak sağlığını korumak için
hunilimomy prenseskus resverol kullanıyoruz biz gunde 1 cay kaşığı doktorunuza danışıp kullanabilirsiniz alerjik cocuk benimkide
bebek2anne1 oylesinebiri__ Hindistan cevizi yağı direk mi veriyorsunuz kaşıkla bir şeylerle karıştırıyor musunuz
yeniannesibel oylesinebiri__ Hindistan cevızı yağını nasıl veriyorsun canım benim koz 2 buçuk yaşında
oylesinebiri__ birtanecikoglum oceon microfer 4 aydan beri kullanıyoruz değerleri iyi bitince kullanmıycaz bi daha
hunilimomy birtanecikoglum armin kullanıyoruz gecen seneden bu yana kres döneminde cok faydasını gorduk hastalik sayımız azaldi olmakta ateşsiz atlattik
Dedektifgadget denizalismom d vitamini ve demir vitamini birde karadut Özü dışında birşey kullanmıyoruz
ikibaloglanannesi denizalismom 5 aylık d vitamini ve demir ocean 31 aylık olana şuanlik kan değerleri iyi olduğu için bir şey kullanmıyorum.
oylesinebiri__ 1momm2baby evet bağırsakları güçlendiriyor hasta olmuyor kolay kolay haftada 2 sefer 1 çay kaşığı