selmagokk isilik olmuş geçmiş olsun bu sıcakta ufo açmayın kalın giydirmeyin yaraya çevirir Allah korusun tek zıbın ve ince örtü yeter. Soğuktan değil sıcaktan korkun her zaman. Aralıkta doğan kızıma tek kat zıbın orta kalınlıkta örtü kullandım bütün kış hiç üşümedi hasta olmadı. Yapmayın lütfen 💕