805236 Kızlar bebeğimin kıyafetlerindeki lekeleri çıkaramıyorum önerebileceğiniz var mı bir marka Fenomenlerden görüp sprey leke çıkarıcısı almıştım ama bir işe yaramadı Dalin ve unibayb bunları da kullandım yine çıkmıyor
Niyesordunbucevabi 805236 e bebeğin granül sabununu kullanıyorum çok memnunum çok güzel çıkarıyor lekeleri
Deletedmom2987 805236 e bebeğin leke çıkarıcısı var toz olanı ama sıcak suda eritip çamaşırları bas içine çıkarıyor mis gibi
yasemin0000 805236 granül sabun ve e bebeğin leke çıkarıcısını beraber ön yıkamalı olarak kullanıyorum doğduğundan beri. Ek gıdaya geçtik hiç leke derdimiz olmadı şükür
805236 Niyesordunbucevabi çok teşekkür ediyorum kevs61 Deletedmom2987 3kidsmom yasemin0000 tostostirikk rabianil bukbuke Pamukhanim_ elifozkan Çok teşekkür ediyorum verdiğiniz bilgiler için 🙏
kevs61 Ben de roxy granül kullanıyorum bir de kaka vs taştıysa üstünden çıkarınca hafiften bi çitiliyorum.
tostostirikk 805236 ben de kaka lekesine e bebeğin spreyini kullanıyorum sıkıp bekletiyorum sonra yıkayıp makinaya atıyorum
bukbuke ebebek’in kendi ürünü toz leke çıkarıcıyı kullanıyorum. kovanın içine çamaşırları koyup ondan birazcık atıyorum üzerine de kaynar su döküp biraz bekletip makineye attığımda hiç leke kalmıyor. deterjan olarak da siveno kullanıyorum.
esuel bukbuke ben de siveno kullanıyorum 1 saatlik programda yıkıyorum ama su gibi hemen akıp gidiyor camasira hiçbir etkisi yok gibi sizin de oyle mi bir hata mı yapıyorum bilemedim
Pamukhanim_ 805236 deterjan olarak roxy granül sabun kullanıyorum lekeler içinde e bebeğim leke çıkarıcı tozunu kullanıyorum memnunum
beybitolat 805236 çöpe atıyorum. Gerçekten bazı şeylerin lekesi çıkmıyo ve ben uğraşamam diyip çöpe atıyorum o yüzden hep zıbınla yemek yediriyorum ıshshdhdh