Merhaba hanımlar bebeğim daha 3 aylık ayağında sonradan oluşan bir şişlik oluşta bu yüzden MR çekilmesi gerekiyor küçük olduğu içinde anestezi ile çekilecek yarın. Daha çok küçük çok korkuyorum anesteziyi kaldırabilir mi bişey olur mu diye düşünmekten beynim şişti doktor daha küçük bebeklere bile uyguladıklarını söylüyor ama rahatlayamıyorum başına gelen var mı acaba anesteziden sonra ne yapmalıyım nelere dikkat etmeliyim bilen varsa lütfen biraz akıl versin