cnsclknhr Doğum yapalı 4,5 ay oldu bi haftadır aşırı belim ağırıyo genel olarak ağrı vardı ama bu kadar değildi aynı duruma olan var mı
kendihalindeanne cnsclknhr 7 ay olacak benim hâlâ sırt ve bel ağrısı var bende fıtık başlamış. Ama genel olarak da dinlenemiyorum tek bakıyorum bebeğime akşama kadar ve hiç uyumuyor o yüzden de çok ağrılarım oluyor