Pazertesinden beri vermiyorum 19 aylık emzikle tabiki çok güzel uykusu vardı şimdi 2.5 saat ağladı 9 da uyuyan çocuk 12.5ta uyudu şuan saat 4, 8 kere falan uyandı ayağıma alıp sallamadan asla susmuyor delirir gibi ağlıyor ayağıma aldığım an susuyor ne yapmayalıyım lütfen bir şey söyleyin bugün 5. gün alışmış olmsı gerekmiyor mu