Kızlar normalde doğum kontrol hapı kullanıyorum hemen hemen 1.5 yıl oluyor ama bana yaramadığını düşünüyorum bu ilacın özellikle kullanmaya başladığımdan beri aşırı iştah sorunu yaşıyorum kilo alımımı durduramıyorum tüm kan değerlerim normal seviyede olmasına rağmen şimdi de bu deri altı implantı buldum kullanan var mı memnun musunuz yan etkisi bar mı çok ağrılı bir işlem. Mi yardımcı olursanız sevinirim