Hanımlar merhaba en başından beri sütüm yetersiz olduğu için mama başladık gayet iyi gidiyordu ayıyla uyumlu içiyordu ama şuan 2.5 aylık 3 haftadır 30 ccyi zor içiriyorum. Bir saat mamayı içirmeye çalışıyorum. Bez sayısı 3 e kadar düştü. Çok canım sıkkın uyurken de uyanıkken de 30-40 ccden fazla içmiyor. Doktora götürdüm dil bağı vs. Bir sorun yok ama memeyi görünce çığlık çığlığa ağlıyor resmen mamayı da kesince çok çaresiz kaldım. Doktor 2-3 saat bekleyin acıksın diyor ama yine 30 içiyor bitirmeden diliyle itiyor biberonu ısırıyor ne yapacağım yaşayanlar tecrübeli anneler yardımcı olun lütfen