Kızlar başıma daha önce hiç gelmedi 18 haftalık hamileyim bir önceki gece kızım asla uyumadı sabah öğlen uykusu da yapmadı akşam saat 11 gibi eşimle konuşurken aniden onun yüzünü sanki göremiyordum sonra acıktığım ve artık çok yorulduğumu vücudumun sinyal verdiğini düşünüp uyudum saat 1 de şiddetli baş ağrısıyla uyandım parol yedim dalmışım saat 2 de yine aynı şekilde uyandım yine yedim ama asla etki etmiyor kafam çok kötü ağrıyo googleden bakınca zehirlenme dedi acaba olabilir mi başına gelen var mı