aysegul222 ayy bizde suan böyleyiz 7 bucuk ayligiz. Gece 3 te kalkip uyumammak icin direndigini hatirlarim ayni sekilde 5 tede oyle. Gündüz yeni birsey kesfettiginden gecede onu yapmadan uyuyamazlarmış onu yapmasina musadee edin normal yani davranislari :) 2 saatte bir uyaniyor bide sizdede mi oyle geceleri