1merling 3buçuk aylık bebeğim var iki kulağının arkasına kıpkırmızı doktor kortizonlu bi krem verdi 5 gün kullanın dedi kullandım geçti ama bugün tekrardan kızardı pişik olmuş gibi resmen daha önce yaşayan var mı ne yapmam gerek