anne232 dun 1 de uyumaya çalıştım yattum kıvranıp durdum gene 2 de uyudum yani ne diyeyim erken uyutamiyorum şu bünyeyi…bir de kafama takılan bir olay var bir meseleden dolayı teyzemle kavga ettik ben ona el oğlunun yaninda benden yana olman gerekiyor dedim ama o ben kendi bildiğimi savunurum dedi ben de ama boyl3 yaparak eşimle aramı açmış oluyorsun dedim çünkü eşimi kışkırtıyor ben de iyice sinirleniyorum ve eşime kinleniyorum bu doğru değil dedim .karışmıyorum ne haliniz varsa görün felan dedi telefonu yüzüme kapattı. Sonradan ben küçüğüm diye alttan aldım özür diledm oysa hakliydim. Görüşmek istemedi bile .kendisi bekar olduğu için karı koca iliskilerinden anlamiyor. Hani kendisine gelince en alasini yapar da başkası yapsin istemez ya o düşüncede biri zaten bu yüzden tartıştık. Neyse sanırım zaten görüşmemek için bahanesi olmuş