Merahaba güzel anneler bişey sorucam çok saçma olucak ama ne biliyim fikir almak istiyorum şimdi oturduğum ev kira çok güzel bi balkonu var ve ev sahibi komple cam da taktırdı tam bi oda gibi oldu ama bomboş değerlendirmek istiyorum balkon takımı çiçek vs kimse sorsam ay saçmalama kiracısın ne gerek var vs en azından letgodan falan ikinci el temiz bi balkon takımı alsam sizce fena mı olur 🫢🫢