nurzenkin cg9699 yok ilk kızımı 1 yaşında ayırdım ikinci kizimda doğdu doğalı odasına koydum uykum aşırı hafiftir en küçük sesine uyanirim.Zaten odalar dip dibe bizim .9 aylık şuan hala ayrı odalar.