2prensesimvarcanim Ben evde giymelik alt üst takım, tişört, eşofman altı gibi şeyler alıp memnun kalmıştım. Yani kısa kollular iyi ve pamuklu geldi. Standart beden bir fitilli kumaş takım makineye attığımda küçüldü. Fazla uygun olanlardan çok kalite beklemeyin.